Levering og retur

 

Kundeavtale

Vi bruker Forbrukerombudets standard kundeavtale som du finner her.

Under er en oppsummering av de viktigste punktene. I forbindelse med jul- og nyttårsfeiring utvider vi angretiden fra 14 dager, til å være frem til tidligst 15. januar. Du kan altså returnere varen i den befatning du fikk den i og i original emballasje frem til 15. januar uansett når den ble kjøpt.

Generelle salgs- og leveringsbetingelser

Ordrer som kommer inn til oss vil bli handtert snarest mulig og normalt postlagt samme dag. Da vil du få en e-post om det. Dersom det er noen av varene vi ikke har inne, vil vi gi deg beskjed om det, og tilby en alternativ vare. Frakt koster 90 NOK ved levering av varer i Norge, uavhengig av hvor mye du kjøper. Normal leveringstid er 3-5 virkedager.

Betalingsbetingelser

Pris oppgitt i nettbutikken inkluderer mva, frakt kommer i tillegg. For å kunne handle hos nettbutikken til Yarconsult må du være over 18 år og betalingen skjer med betalingskort. Vår nettbutikk har sikker overføring med betalingsløsning fra Paypal slik at du kan handle med kredittkort (Visa/Mastercard) på en trygg måte. Når du handler hos oss blir beløpet belastet din konto først når varen er sendt. Kvittering kommer pr. e-post.

Angrerett

Nå utvider vi angretiden fra 14 dager, til å være frem til 15. januar. Du kan altså returnere varen i den befatning du fikk den og i original emballasje frem til 15. januar.

Angrer du på kjøpet, har du i følge Angrerettloven full mulighet til å angre bestillingen innen 14 dager etter at du har fått varen. Du må selv betale returporto hvis du benytter angreretten. Varene må returneres i den befatning du fikk varen, i original emballasje og sammen med skjemaet ”Du har 14 dagers utbetinget angrerett” som ligger vedlagt i din forsendelse fra oss. Du kan laste ned angrerettskjema, som ligger som et vedlegg til din elektroniske kvittering.

Reklamasjon

Har du mottatt en annen vare enn den som er spesifisert på ordre/leveringsbekreftelsen, skriv en e-post til oss eller ring oss. Beskriv hva som er feil. Returner varen, så vil vi behandle saken så fort som mulig og ordne opp i fraktkostnaden som var påført deg. Hvis varen er skadet under transport, må du ta vare på emballasje samt produktene og levere dette på Posten hvor du får et skadeskjema som må fylles ut. Varene sendes så (sammen med skjema) til oss. Da sender vi deg et nytt produkt med en gang. Dette må gjøres for at ny vare skal bli sendt ut fra nettbutikken til Yarconsult siden dette ikke er en mangel/reklamasjon ved produktet, men en skade oppstått under transport. Lovverket henviser til at du gjør ting ”innen rimelig tid”, og vi tillater oss å tolke det dit hen at dette bør gjøres mindre enn 10 virkedager fra du har hentet mottaksmeldingen eller hentet produktet.

 

Varen kan returneres til:

Yarconsult AS

Almelien 36

1358 Jar

Tilbake
IP-addressen din er: 100.26.176.182
Sikre betalinger med Paypal
Kopirett © 2019 Yarconsult AS
Drevet av netthandelsløsningen Zen Cart med norsk oversettelse